Klachten
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de levering of onze dienstverlening. Als je een klacht hebt, verzoeken wij om contact op te nemen met onze klantenservice.
Dit kan je doen per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Deurenmagazijn B.V.
Essenstraat 6A
7418 BM Deventer
0570-234808
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Deurenmagazijn B.V. bij is aangesloten. Meer informatie hierover staat op: www.webwinkelkeur.nl
Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Meer informatie hierover staat op: www.degeschillencommissie.nl